Партизанська селищна рада
Генічеський район, Херсонська область

Про встановлення розміру ставок орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності на території Партизанської селищної ради

 

 

 

Україна

ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСТЬ

ГЕНІЧЕСЬКИЙ РАЙОН

ПАРТИЗАНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ХХХсесія VII  скликання

 

РІШЕННЯ

 27.03.2018                                                                                        №

 

смт. Рикове (Партизани)


Про встановлення розміру ставок

орендної плати за земельні ділянки  

державної та комунальної власності

на території Партизанської селищної ради 

 

Керуючись ст. 144 Конституції України, статтями 12, 213, 269-287 Податкового кодексу України, Законом України «Про внесення змін до Податкового Кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» від 28.12.2014 року, № 71 – VIII, п.24 ст. 26, ст. 69 Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про оренду землі», технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів Партизанської селищної ради, враховуючи висновки постійної планово – бюджетної комісії селищної ради, Партизанська селищна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

Затвердити мінімальні ставки розміру орендної плати юридичним та фізичним особам за:

  • використання земельних ділянок, що використовувались безоплатно на території населених пунктів Партизанської селищної ради для розрахунку суми втрат місцевого бюджету в результаті недоотримання коштів за землекористування, з моменту проведення нормативної грошової оцінки земельних ділянок (з 2012 року);

 

  •  використання земельних ділянок, що надаються в оренду у відсотках від нормативної грошової оцінки яка проведена (незалежно від місцезнаходження);

 

  • використання земельних ділянок розташованих за межами населених пунктів від нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по Херсонській області.

 

№ п/п

Код КВЦПЗ

Назва

Ставка оренди, %

 

Землі сільськогосподарського призначення

1

01.01

Для ведення товарного сільськогосподарського виробництва

3

2

01.02

Для ведення фермерського господарства

3

3

01.03

Для ведення особистого селянського господарства

3

4

01.04

Для ведення підсобного сільського господарства

3

5

01.05

Для індивідуального садівництва

3

6

01.06

Для колективного садівництва

5

7

01.07

Для городництва

3

8

01.08

Для сінокосіння і випасання худоби

12

9

01.11

Для надання послуг у сільському господарстві

3

10

01.12

Для розміщення інфраструктури оптових ринків сільськогосподарської продукції

3

11

01.13

Для іншого сільськогосподарського призначення

3

Землі житлової та громадської забудови

1

02.01

Для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка)

3

2

02.02

Для колективного житлового будівництва

3

3

02.03

Для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку

3

4

02.05

Для будівництва індивідуальних гаражів

3

5

02.06

Для колективного гаражного будівництва

3

6

02.07

Для іншої житлової забудови

3

Землі громадської забудови

 (землі, які використовуються для розміщення громадських будівель і споруд (готелів, офісних будівель, торговельних будівель, для публічних виступів, для музеїв та бібліотек, для навчальних та дослідних закладів, для лікарень та оздоровчих закладів), інших об’єктів загального користування)

1

03.03

Для будівництва та обслуговування будівель закладів охорони здоров’я та соціальної допомоги

3

2

03.04

Для будівництва та обслуговування будівель громадських та релігійних організацій

3

3

03.07

Для будівництва та обслуговування будівель торгівлі

5

4

03.08

Для будівництва та обслуговування об’єктів туристичної інфраструктури та закладів громадського харчування

3

5

03.10

Для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури

3

6

03.11

Для будівництва та обслуговування будівель закладів побутового обслуговування

3

7

03.12

Для будівництва та обслуговування будівель закладів комунального обслуговування

3

8

03.15

Для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови

3

Землі оздоровчого призначення

 (землі, що мають природні лікувальні властивості, які використовуються або можуть використовуватися для профілактики захворювань і лікування людей)

1

06.03

Для інших оздоровчих цілей

5

Землі рекреаційного призначення 

(земельні ділянки зелених зон і зелених насаджень міст та інших населених пунктів, навчально-туристських та екологічних стежок, маркованих трас, земельні ділянки, зайняті територіями будинків відпочинку, пансіонатів, об’єктів фізичної культури і спорту, туристичних баз, кемпінгів, яхт-клубів, стаціонарних і наметових туристично-оздоровчих таборів, будинків рибалок і мисливців, дитячих туристичних станцій, дитячих та спортивних таборів, інших аналогічних об’єктів, а також земельні ділянки, надані для дачного будівництва і спорудження інших об’єктів стаціонарної рекреації)

1

07.01

Для будівництва та обслуговування об’єктів рекреаційного призначення

5

2

07.02

Для будівництва та обслуговування об’єктів фізичної культури і спорту

3

3

07.03.

Для індивідуального дачного будівництва

3

4

07.04

Для колективного дачного будівництва

3

Землі лісогосподарського призначення 

(землі, вкриті лісовою рослинністю, а також не вкриті лісовою рослинністю, нелісові землі, які надані та використовуються для потреб лісового господарства, крім земель, зайнятих зеленими насадженнями у межах населених пунктів, які не віднесені до категорії лісів, а також земель, зайнятих окремими деревами і групами дерев, чагарниками на сільськогосподарських угіддях, присадибних, дачних і садових ділянках)

1

09.01

Для ведення лісового господарства і пов’язаних з ним послуг

3

2

09.02

Для іншого лісогосподарського призначення

3

Землі водного фонду 

(землі, зайняті морями, річками, озерами, водосховищами, іншими водними об’єктами, болотами, а також островами, не зайнятими лісами; прибережними захисними смугами вздовж морів, річок та навколо водойм, крім земель, зайнятих лісами; гідротехнічними, іншими водогосподарськими спорудами та каналами, а також землі, виділені під смуги відведення для них; береговими смугами водних шляхів)

1

10.01

Для експлуатації та догляду за водними об’єктами

3

2

10.02

Для облаштування та догляду за прибережними захисними смугами

3

3

10.03

Для експлуатації та догляду за смугами відведення

3

4

10.04

Для експлуатації та догляду за гідротехнічними, іншими водогосподарськими спорудами і каналами

3

5

10.05

Для догляду за береговими смугами водних шляхів

3

6

10.06

Для сінокосіння

12

7

10.07

Для рибогосподарських потреб

5

8

10.08

Для культурно-оздоровчих потреб, рекреаційних, спортивних і туристичних цілей

3

9

10.10

Для будівництва та експлуатації гідротехнічних, гідрометричних та лінійних споруд

3

Землі промисловості, транспорту, зв’язку, енергетики, оборони та іншого призначення

 

 

Землі промисловості  (землі, надані для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд промислових, гірничодобувних, транспортних та інших підприємств, їх під’їзних шляхів, інженерних мереж, адміністративно-побутових будівель, інших споруд)

5

Землі транспорту (землі, надані підприємствам, установам та організаціям залізничного, автомобільного транспорту і дорожнього господарства, морського, річкового, авіаційного, трубопровідного транспорту та міського електротранспорту для виконання покладених на них завдань щодо експлуатації, ремонту і розвитку об’єктів транспорту)

 

 

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства

12

 

 

Для розміщення та експлуатації об’єктів трубопровідного транспорту

3

 

 

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд додаткових транспортних послуг та допоміжних операцій

12

Землі зв’язку 

(земельні ділянки, надані під повітряні і кабельні телефонно-телеграфні лінії та супутникові засоби зв’язку, а також підприємствам, установам та організаціям для здійснення відповідної діяльності)

 

 

Для розміщення та експлуатації об’єктів і споруд телекомунікацій

12

 

 

Для розміщення та експлуатації інших технічних засобів зв’язку

12

Землі енергетики

 (землі, надані в установленому порядку для розміщення, будівництва і експлуатації та обслуговування об’єктів енергогенеруючих підприємств, установ і організацій (атомні, теплові, гідро- та гідроакумулюючі електростанції, теплоелектроцентралі, котельні), об’єктів альтернативної енергетики (електростанції з використанням енергії вітру, сонця та інших джерел), об’єктів передачі електричної та теплової енергії (повітряні та кабельні лінії електропередачі, трансформаторні підстанції, розподільні пункти та пристрої, теплові мережі), виробничих об’єктів, необхідних для експлуатації об’єктів енергетики, в тому числі баз та пунктів)

 

 

Для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об’єктів передачі електричної та теплової енергії

5

Рішення підлягає оприлюдненню і набуває чинності з дати прийняття селищною радою, та підлягає оприлюдненю на офіційному сайті.

 

Контроль за виконанням покласти на постійну комісію з питань соціально-економічного розвитку, земельного законодавства, охорони природи.

 

Селищний  голова                                      О.А. Галицький

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

АНАЛІЗ

РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ ДО ПРОЕКТУ РІШЕННЯ СЕСІЇ ПАРТИЗАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

«ПРО ВСТАНОВЛЕННЯ РОЗМІРУ СТАВОК ОРЕНДНОЇ ПЛАТИ ЗА ЗЕМЕЛЬНІ ДІЛЯНКИ ДЕРЖАВНОЇ ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ  ПАРТИЗАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ РАДІ»

 1. Проблема, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання

         Необхідність розробки проекту регуляторного акта «Про встановлення ставок орендної плати  за використання  земельних ділянок державної та комунальної власності по Партизанській селищній раді» виникла у  зв’язку з прийняттям  Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році» від 07.12.2017 № 2245-VIII, яким   внесено зміни до пункту  288.5.1 Податкового кодексу України щодо мінімального розміру суми орендної плати за землі державної та комунальної власності.

       Проект рішення «Про  встановлення розміру ставок орендної плати за земельні ділянки  державної та комунальної власності по Партизанській селищній раді» визначає правові та економічні засади визначення розмірів ставок  орендної плати за використання земельних ділянок державної та комунальної власності по Партизанській селищній раді, регулює податкові земельні відносини між органами місцевого самоврядування та суб’єктами господарювання.

      В результаті  прийняття  запропонованого  регуляторного акту юридичні  та фізичні особи, як суб’єкти господарювання, мають законні  підстави для використання земельних ділянок та своєчасної сплати орендної плати за землю до бюджету селищної ради.

2. Цілі державного регулювання

      Метою впровадження  регуляторного акта «Про встановлення розміру ставок орендної плати  за використання  земельних ділянок державної та комунальної власності по Партизанській селищній раді» є забезпечення реалізації державної політики в податковій сфері, спрямованої на поповнення дохідної частини селищного бюджету для  забезпечення  реалізації  програм соціально – економічного розвитку населених пунктів селищної ради.

Альтернативних способів досягнення цілей, які б відповідали чинному законодавству не має.

      4.Механізм, який застосовується для розв’язання проблем і відповідні заходи.
      Нарахування орендної плати за використання земельних ділянок в межах населених пунктів здійснюється відповідно до  нормативної  грошової оцінки землі в межах села Догмарівка, села Гайове, села Москаленко, селища Рикове (Партизани) з урахуванням місцезнаходження земельної ділянки (економіко – планувальної зони,  категорією земель за функцією використання, локальних коефіцієнтів) з урахуванням коефіцієнта індексації. Нарахування орендної плати за використання земельних ділянок за межами населених пунктів Партизанської селищної ради здійснюється до  нормативної  грошової оцінки одиниці площі ріллі по Херсонській області з урахуванням коефіцієнта індексації. Підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди землі. Розмір   орендної плати за використання  земельної ділянки встановлюється у договорі оренди землі між орендарем та орендодавцем відповідно до рішення сесії селищної ради.

Обґрунтування можливості досягнення цілей.

   З прийняттям  даного  регуляторного акту упорядковується механізм встановлення ставок орендної плати для землекористувачів за земельні ділянки, що знаходяться в межах населених пунктів , що забезпечує збільшення надходжень  до селищного бюджету.

6.Обгрунтування терміну дії регуляторного акту.

   Строк дії  запропонованого регуляторного акту  необмежений,  з можливістю внесення  до нього змін чи скасування його у разі зміни чинного законодавств  та з інших поважних причин.

Показники результативності акту.

   Показники результативності даного регуляторного акту є дотримання вимог  чинного законодавства;

розмір надходжень суми від ставок орендної плати з прийняттям даного регуляторного акту;

кількість суб’єктів господарювання, на які поширюватиметься дія регуляторного акту;

рівень поінформованості суб’єктів господарювання з основних положень акту;

Ефективне використання земельних ділянок.

Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватись відстеження  результативності регуляторного акту.

       Відстеження результативності регуляторного акту буде здійснюватися шляхом аналізу надходжень до бюджету селищної ради орендної плати за землю.  Стосовно даного регуляторного акту послідовно  здійснюватиметься  базове відстеження регуляторного акта до дня набрання ним чинності та повторне  відстеження його  результативності проводиться через рік  з моменту набрання чинності рішення сесії шляхом використання статистичних та аналітичних даних.

      Згідно з процедурою регуляторної діяльності проект регуляторного акта «Про встановлення розміру ставок орендної плати  за використання  земельних ділянок державної та комунальної власності по Партизанській селищній раді»  та аналіз  його регуляторного впливу будуть опубліковані на офіційному Веб-сайті ради для  публічного обговорення й приймання зауважень і пропозицій  від громадян, суб’єктів господарювання, їх об’єднань, установ.

     Строк приймання пропозицій та зауважень до проекту регуляторного акта й аналізу регуляторного впливу – один  місяць з дня опублікування  проекту.

    Пропозиції та зауваження  до проекту регуляторного акта й аналізу просимо  надавати в письмовій формі :

поштою за адресою ; 75550, смт. Рикове (Партизани), вул. Центральна, 28 Генічеського району Херсонської області, Партизанська селищна рада ( тел.   (05534 ) 3-20-23)

електронною поштою part.sel.rada@ gmail.com

   Із повним текстом проекту рішення Партизанської селищної ради можна ознайомитись на офіційному сайті Партизанської селищної ради http:// http://partyzan-rada.gov.ua/, або щоденно ( з  8-ої   до  17 – ої  год.,   перерва   з 12-ої  до 13-ої год., крім вихідних )  у приміщенні селищної ради   за  адресою : 75550, смт. Рикове (Партизани), вул. Центральна, 28 Генічеського району Херсонської області тел.   (05534 ) 3-20-23

 

 

 

Селищний  голова                                      О.А. Галицький